Безплатна доставка при поръчка над 70лв!
Вход в
Моят профил
0
Моята количка
0.00 лв.
Безплатна доставка при поръчка над 70лв!

ЧЗВ

В тази секция ще намерите повече информация за някои от често задаваните въпроси, които получаваме.

Как да се регистрирам като нов клиент?

Имате възможността да се регистрирате като нов клиент, натискайки бутона “Логин” горе вдясно до количката. Алтернативният начин е да попълните вашите данни в съответните полета при завършване на поръчката.

Имате ли програма за лоялни клиенти?

KEX се радва да има възможността да предостави специална програма за намаления на своите лоялни клиенти. За да се възползвате от някой от нашите кодове за намаление е необходимо само да се регистрирате на нашия сайт. Практически всеки, който се регистрира, ще може да се възползва от кодовете за намаление, достъпни само за регистрирани потребители.

Кой има право да използва код за отстъпка?

Всеки може да използва публично достъпните кодове за отстъпка, но само регистрираните потребители ще имат достъп до специални кодове, част от нашата програма за лоялни потребители. Причината за това е, че високо ценим нашите клиентите и искаме да направим всичко възможно те да бъдат доволни от пазаруването си при нас. Ето защо, всеки, който е част от програмата за лоялни клиенти може да се възползва от нашите кодове за отстъпки и допълнителни привилегии, като подаръци и ограничени промоции.

Как да използвам код за отстъпка?

Ако имате код за отстъпка и искате да го използвате, то можете да го приложите при завършване на поръчката в съответното поле. 

Защо цените ви са толкова ниски?

Стремим се да предлагаме конкурентни цени, особено в сравнение се най-известните конкурентни марки на българския пазар. За да е възможно това се стремим да работим директно с производители на продуктите, които предлагаме, или когато това не е възможно – с техните официални дистрибутори. Това ни позволява да предлагаме цени, които да ви позволят да пазарувате качествени продукти, които ще ви доставят удоволствие, без да изпразвате банковата си сметка.

Мога ли да взема поръчката си от вашия склад?

За съжаление, поради технически причини е невъзможно да закупите продукти от нас на фирмения ни адрес. За поръчка ви молим да използвате нашия онлайн магазин.

Какво да очаквам от имейл бюлетина ви?

Всеки има възможността да се абонира за нашия имейл бюлетин, който ще ви помогне  периодично да научавате за новите ни предложения, отстъпки и промоции с ограничени количества. По този канал ще ви информираме и за новини свързани с марката KEX.

Как да се свържа с вас?

Това са адресите за контакт с нас: 

“ТЕН-К” ООД

Булстат: 206910401

Ул. “Касиопея” 10

с. Звездица, 9103

Област Варна

Имейл: info @ kex.bg

Телефон: +359 893 913 029

Защо не получавам отговор на запитването си?

Нашият отдел за обслужване на клиенти е на линия всеки делничен ден от 10:00 до 16:00, като се стремим всяко запитване да получи отговор в рамките на деня. Въпреки това, понякога е възможно забавяне поради големия брой клиенти, който обслужваме. Независимо от това се стремим да отговорим на всеки имейл в три дневен срок. Ако и тогава не сте получили отговор от нас, проверете спам папката си или ни звъннете в посочените часове. Ще се радваме да бъдем от помощ!

Как да се свържа с отдел обслужване на клиенти?

  • По имейл

Ако не намирате отговор на вашия въпрос в тази секция “Въпроси и отговори” или искате да ни дадете препоръка, за това как да сме по-добри, можете да ни пишете на info @ kex.bg, като ви молим да ни предоставите номера на вашата поръчка, клиентският ви номер и всякаква имейл кореспонденция, която сте имали с нас и би ни улеснила в оказването на помощ за конкретния случай. 

  • По телефон

Разбира се, можете да се свържете с нас и по телефона всеки делничен ден от 10:00 до 16:00 на номер +359 893 913 029. В случай, че нямаме възможност да поемем обаждането ви заради високия обем на заетост, ви молим да опитате отново по-късно или да ни пратите имейл на info @ kex.bg с вашите данни като номер на поръчка и клиентски номер. 

Изпращате ли в чужбина?

KEX в момента доставя само на клиенти, намиращи се в границите на Република България. За съжаление на този етап не предлагаме изпращане в други страни. 

Ще получа ли касова бележка за покупката си?

Поръчките направени от нашия онлайн магазин могат да бъдат платени по два начина, чрез онлайн ПОС терминал на системата за сигурни плащания Борика, или чрез Пощенски Паричен Превод (вид наложен платеж) при получаване на пратката от куриера. Ако сте заплатили вашата поръчка онлайн, то ще намерите касовата бележка, удостоверяваща покупката, във вашата пратка. В случай, че сте решили да заплатите чрез ППП, то куриерът ще ви издаде касова бележка за вашата покупка. 

Налични ли са всички продукти, описани на сайта ви?

Всички продукти, които са означени с “В наличност” са налични на склад и са готови да бъдат изпратени в рамките на деня (ако е делничен ден и поръчката е постъпила преди 16:00).

Как да поръчам?

Всеки един артикул може да бъде поръчан лесно и удобно чрез нашия онлайн магазин. 

Добавете всички желани от вас артикули в своята количка, натискайки бутона “Добави“. За продуктите, които имат няколко вариации е нужно да изберете съответно цвят или размер, преди да добавите в количката. Съответно имате възможността да изберете и броя на продуктите, който желате да поръчате. Броят може да бъде променен и впоследствие от количката.

След като сте добавили всички желани продукти в количката, можете да натиснете иконата в горния десен ъгъл и да изберете “Виж количката” за да прегледате какво сте добавили в нея и да направите последни промени, или бутона “Към завършване” за да преминете към страницата за приключване на вашата поръчка. 

Кога ще получа потвърждение за получена поръчка?

Постъпването на вашата поръчка ще бъде удостоверено моментално чрез имейл.

Мога ли да променя поръчката си след като е вече потвърдена?

Промяна на приета поръчка е възможна, в случай, че все още не е напуснала нашия склад. Ако желаете да промените вашата поръчка, моля потърсете ни на телефон +359 893 913 029.

Колко време отнема доставката?

Времето за доставка е между 1 и 3 дни, в зависимост от графика за доставки на Speedy. По принцип пратките пристигат в рамките на 24 часа в по-големите градове. При по-малките населени места е възможно да има забавяне до около 3 дни. Ние изпращаме пратките в същия ден, ако е делничен и сме получили поръчката преди 16:00, като поръчки направени в празнични дни се изпращат в следващия делничен. 

Изпращате ли до автомат на Speedy?

Ако искате да се възползвате от още по-голямата дискретност и желате да получите пратката си от автомат на Speedy, ви молим да ни уведомите в полето за допълнителна информация, намиращо се най-долу в страницата за завършване на поръчката. 

Нашето обещание към вас

Неутрална опаковка

Продуктите, които получавате от нашия онлайн магазин, са анонимно опаковани, без логото на KEX да присъства където и да било.

30-дневно право на връщане

Имате възможност да върнете продуктите в оригиналната им опаковка в рамките на 30 дни.

Пазарувайте безопасно

Този сайт използва криптиращ SSL протокол и инфраструктурата за плащания на Borica, за да гарантира безопасно пазаруване.

Безплатна доставка от 60 лв

Разходите за доставка са между 6 и 8 лева, но достигането на стойност на поръчката от 70 лева ви дава право на безплатна доставка до офис.
Абонирайте се за най-секси бюлетина
Получавайте персонализирани оферти, първи прегледи на продукти, отстъпки и още секси неща в своя имейл!